welkam to Things u would like

Tatacara Urusan JualBeli
1-Kepada yang berminat dengan barang in Things u would like, anda boleh emailkan kepada saya di ida88102@yahoo.com atau terus hubungi saya di 013-2551965 dengan nyatakan kod barang.

2-Selepas anda bersetuju untuk membeli, saya akan beri number account bank saya samaada Maybank atau CIMB ikut kehendak anda melalui email atau phone.

3-Selepas pengesahan pembayaran settle, barang anda akan sampai ke rumah anda dalam 7 hari bekerja.

4-Pastikan anda mendapat barang yang anda kehendaki,jika tidak berpuas hati anda boleh kembalikan barang dengan mendapat 50% of the selling price.

Monday, May 10, 2010

Barang baru mari!!!


















































mobile keychain dan Pouch...
saya beli dari Kak Miera..
thnks akak...hi3..
sebiji juz RM2.90...
cepat2 pilih!!!!
untuk pouch
RM6.50 sahaja....



















No comments:

Post a Comment